Aktiesnakken — Juni 2010
-
nu er det en ting, at Grækenland har adgang til nye lånefaciliteter og får genforhandlet udestående lån
-
noget helt andet er, om landet er i stand til at servicere den udestående lånebalance. De betaler jo ikke 1% i rente som visse andre...
-
jeg tror ikke, at der er mange donorlande, der vil låne ud for at grækenland kan undgå at defaulte på renterne
-
det vil svare til, at vi giver overbelånte husejere direkte statsstøtte til rentebetalingerne. Den boller ikke i høretten
-
-
eddermanene en bemærkelsesværdig anbefalingsliste!
-
hold nu op coller - vi ved alle at viborg hk bliver et finansielt
powerhouse i C20 ganske snart -
meget... men jeg fandt det vigtigste:)
-
hvad var den sidste? var det ikke kun 3 aktier ialt, der var anbefaling på?
-
hvorfor forveksler I hele tiden mig og colelr?
-
hold da op - sorry aka. det lagde jeg sgu ikke mærke til. Gjorde du ikke dit morgentoilette ordentligt i morges?
-
men de anbefaler da køb af ges, på deres aktieside.. -
det er nu mere for collers skyld. Han har jo et brand at tænke på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind