Aktiesnakken — Juni 2010
-
apropos fallitbo...så læste jeg et interview med hans engell den anden dag... af alle steder var det i euroman..
-
(hos frisøren naturligvis....)
-
-
og så kom jeg til at tænke på JV, nohope, gobe m.fl...
-
da jeg læste en af udtalelserne
-
Jeg er faktisk bekymret. I løbet af kort tid lukker det sidste skibsværft, om fire år har vi ingen slagterier i Danmark. Vidensproduktionen
-
Vidensproduktionen i de nye økonomier er langt, langt stærkere end herhjemme.
På overfladen ser det måske meget godt ud, men det går faktisk ad helvede til i Danmark, siger Hans Engell
-
politik idag er noget iscenesat pis som kun drejer sig om at sucke op til laveste (stemme)fællesnævner...
-
det drejer sig kun om at sige det man tror der er stemmer i ... og så snakke uden om alt andet... det er jo til at brække sig over konstant.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind