Aktiesnakken — Juni 2010
-
tag du at sælge resten imorgen så har du lidt fred og det har vi også for dine impulshandlinger
-
du siger at NU holder du, og så sælger du, så sælger du alt i panik, og så køber du det hele igen, og så sælger ,du fordi ges er nede -
jow jow, men det er meget blandet, de signaler du kommerm ed
-
tja, kan også være det er en god taktik, du kan se NDA hvad de har gang i i øjeblikket
-
he he... ikke hvad jeg ser
-
NDA fisker, og de køber alt hvad der bliver solgt under kurs 7, sådan var det ihvertfald i sidste uge
-
i næste uge, hvis vi kommer op omkring kurs 7, så vil jeg garantere at der kommer en stopprop i fra NDA, indtil de har købt dem de skal ha
-
sry... hvis de IKKE har fået købt dem de skal ha
-
tja... jeg har jo en teori om at de rigtig køber op i BioP, tror der er en 5% under opsejling:)
-
og de er fantastisk dygtige til at bestemme sig til hvad de vil betale for aktierne...
-
men i Q1, nævner BP så mange triggere for 3. kvartal, den starter til 1. july.. tror snart det bliver lidt sjovere for os
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind