Aktiesnakken — Juni 2010
-
så han blev indlagt, til observation
-
det er ikke sjovt.. men hvor var det rart da vi endelig kom på sygehus, vi ventede i 1½ time på vagtlægen, for at finde ud af at de ikke eng
-
engang var kørt fra sygehuset, så kørte jeg selv derop med ham,, det er sgu lang tid at vente
-
men det går så godt her til morgen, lægen mente det var en kombination af vægttab og gulsot der gav uregelmæssig vejrtrækning
-
nå, kan i have en god dag, jeg skal lige ha afsat tvillingerne, og så på sygehus:)
-
ja, men det var hvis fordi han havde tabt sig lige lidt for meget også, og så så de den slags symptomer indimellem
-
aviserne gør hvad de kan for at finde møj på saxo.... http://borsen.dk/finans/nyhed/184535/
-
hvis det er det bedste de kan komme op med, så har "kampagnen"
vist toppet.... -
jeg tror ikke de har mere nu. De har brugt alt skytset, men finanstilsynet kan jo altid komme med et eller andet
-
-
er det ikke bare de sædvanlige hensigtserklæringer om gode hensigter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind