Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg tror genmab popper om et halvt år. Pop pop siger det så. Og aka kan købe sig en lille rumster bil
-
ja cs. ALDRIG. ALDRIG. 100% i en aktie
-
jeg købte de første i 45
-
og jeg tjente en formue på dem....lige indtil jeg doblede op i 396
-
mange tak Hya, selvom det var en trist aften igår, Tobias og Mor blev indlagt, fordi han glemte at trække vejret
-
Godmorgen nowacky
-
der var 3 gange på et minut hvor han ikke trak vejret i 8-10 sekunder, så vi blev da urolige, og skulle puste ham i næsen et par gange også
-
håber det går godt med den lille
-
så han blev indlagt, til observation
-
det er ikke sjovt.. men hvor var det rart da vi endelig kom på sygehus, vi ventede i 1½ time på vagtlægen, for at finde ud af at de ikke eng
-
engang var kørt fra sygehuset, så kørte jeg selv derop med ham,, det er sgu lang tid at vente
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind