Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg kan ikke engang huske om gen fik påtale
-
Knoxy kl. 16!
-
aka det må også høre til sjældenhederne. Vil gætte på der står i reglerne det skal meldes dagen eter insider handlen
-
ISM tallene kommer og alt grønnes
-
forventningens glæde er altid den mest profitable i biotek hehe
-
coller hvad kan PV vinde ved det? Han skal jo så både købe de 650k stk plus han får tildelt et lignende antal fra GES . Og uden en stor
-
strike kurs?
-
sælger i aktien så tror jeg ikke på man på få dage kan købe 650k uden aktien stiger over kurs 16. Og så taber man jo på short atacket
-
Eller ere der noget jeg misforstår
-
jeg er også langsigtet i overvejende grad. Jeg prøver bare at trade lidt sammen med de rå drenge
-
uha gobe jeg håber da aldrig vi ser 10 igen. i hvert fald Ikke før et 1:10 split

-
jeg kan som sagt bare ikke se hvad PV vil vinde ved at presse kursen ned. Han står jo til snart at få tildelt 664K nye aktier. Så for ham
-
gælder det da om kursen er så høj som muligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind