Aktiesnakken — Maj 2010
-
Alt er virkelig så fint som det skal være...
-
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 du skylder en sodavand
-
fill, hvis det er vrangforestillinger du arbejder md er en tid hos en psykoklog måske en bedre ide???
-
desuden står der fysisk kemiker på papiret, men har da haft fingrene i en del bio-halløj - både til forelæsninger og på fredagsbaren

-
E*Trade sælger fra skjult udbud
-
Nå det gjorde de så ikke alligvel
-
Måske aka kan udvikle en feature, med vægt på spidskompetancer, Psykolog ville måske også vægte godt
-
ufatteligt at folk sælger på dette niveau
-
Tja, men folk tænker... 8% ?!? jeg er den der sælger.
-
Jeg har selv gjort det..... Sidder somme tider og ser på mine salg i 3-4-5 området dengang den kostede det, og tænker hvad fanden solgte jeg
-
for
-
jamen det er rigtigt.... men ville ha troet at de fleste kortsigtede var ude af aktien, -det ser vi til fyraften
-
forståeligt.... det er fandeme også ved at være en gammel traver
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind