Aktiesnakken — Maj 2010
-
det er hårdt når indeks falder 10% på en måned, men det der foregår i Genmab har job´ske dimenstioner
-
Hvis jeg går fallit imorgen, så køber jeg en hel børnehaveklasse i uganda for mine isdste penge, og giver dem en uddannelse, så har jeg da
-
fået lit for mine penge
-
jeg er desperat
-
desperat og uden håb
-
nej det var generelt om hele biotek i silicon valley. De har meget svært med at rejse penge
-
eller et børnehjem i Thailand, det kan man da stadig lave en skilling på
-
du er ikke all in i bioporto vel...fill
-
pas.. kan ikke huske det
-
ja det er ikke den bedste kombination, men det gør det vigtigere at tjene penge ved siden af
-
Jeg er generelt mere bullish på US/China end EU. Jeg tror EU bliver kørt bag om dansen. Jeg forventer recovery i US
-
synes regnskaberne fra US ser stærke ud
-
godaften bmo
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Fiskede til det sidste - havde på fornemmelse, at der kunne være flere springere på en dag som idag! Billige!