Aktiesnakken — Maj 2010
-
det er en eller anden bøsserøv fra ringsted garanteret
-
jeg holder... er 100% sikker på gode nyheder
-
pliiing
-
du stråler jo ovenpå en aldeles rædselsfuld dag
-
det er svært at være meget pessimistisk når man slår rekorder hver dag med PI
-
jeg fik da også samlet lidt af den forbudte frugt op til favør pris
-
aldeles rædselsfuld..
-
t
-
iøvrigt ser jeg at US er for opadgående
-
jeg er da heller ikke for fin til at lykønske.. trods alt
-
hov.. US retter sig
-
ja det er da godt at man ikke måler sig ved hjælp af genmab for det er da ganske håbløst
-
ja så ligner os der købte idag genier imorgen

-
ville være meget ked at at blive forvekslet med et geni
-
nej leeloo, det er sku tæt på at lukke og slukke i DK. Læste lige i børsen idag at vi skal have penge fra US for at lykkedes
-
en mellemting imellem en gnu, og en sandorm
-
det er hårdt når indeks falder 10% på en måned, men det der foregår i Genmab har job´ske dimenstioner
-
Hvis jeg går fallit imorgen, så køber jeg en hel børnehaveklasse i uganda for mine isdste penge, og giver dem en uddannelse, så har jeg da
-
fået lit for mine penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind