Aktiesnakken — Maj 2010
-
han smed nogle i sidst uge også.. .var det en 10mio stk eller deromkring?
-
-
Hvis man kigger på PI har de dem til Q på onsdag 12/5 http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10249378/Ledelsens-forventninger-foer-ugens-regnskaber
-
ellers cool nok hvis de kunne komme med 1.kvt.2010 rapport allerede d. 12.marts..
-
i stor stil.
-
salget i april kan muligvis have været for at rejse penge til at tegne i emissionen...?
-
nåh - mit først indlæg forsvandt i cyberspace kan jeg se... men der stod noget med at jeg umiddelbart kun har set dam jensen sælge i stor
-
stil mens resten af ledelsen har tegnet på det meste..... såvidt jeg lige har lagt mærke til.
-
er jeg den eneste der undrer mig lidt over at Skjærbæk køber aktier (dog kun 1300 stk) i Parken få timer før kvt.regnskabet er på gaden?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind