Aktiesnakken — Maj 2010
-
af hvad jeg kan se på præsentationen fra GF, så henter de 20-25 af omsætningen fra det segment,
-
men er det dit område Drue?
-
ja, men det er så uendelig lidt der er i det segment.. på sigt altså
-
de har udvidet peptid segmentet hvilket er fint nok, og så er det nok et spin-off fra MBL forskningen det sidste
-
helt enig, men en meget lille opjustering i Q1, gør at folk venter med salgsknappen indtil de har læst Q1
-
formoder jeg det er.. hvilket om ikke andet viser at MBL stadig kører
-
Så vi hepper på Enzon Pharma... ville være så lækkert med en buster mere på programmet
-
ah ok, det moderer jeg lige... en sællert så
-
Enzon??
-
er der nogen der er med på hvilke oplysninger GSK har afgivet fsva opkøb?
-
-
Formoder du er allin i BioPorto, så hvad mener du med Enzon drue?
-
cs lige præcis det har jeg gættet forkert på 100 gange, så det skal jeg nok ikke igen
-
fill læs mit link, under MBL
-
er igang
-
Jeg ville gerne gætte på snart, men siger jeg det bliver vi bare Jinxed igen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind