hehe .. i et så simpelt eksempel kan man sige .. jeg har råd til (pga den sparede skat) og sætte 200 kilo ind på min egen konto om året
Hva' dælen fik lige 50 K styk Topsil i 1,42 !
hvor er du henne i verden 785?
og stadigvæk opretholde en god leve standard .. denne kombination suppleret med at forrente kontoen med 10% om året giver vel 10 mio
til min familie på en 15-20 år ..disse penge ville ellers være havnet i statens kasse
Jeg flyttede fa DK for 3 årsiden og bor i SydFrankrig Biot mellem Nice og Cannes
har råd til at sætte de sparede skatte kroner i spil på en konto med dels årlige indskud og dels samlet forrentning af indestående
Så må du bo i et kælderværelse. Sidst jeg så på huse iNice, kostede de 30 mio ! GRIN
derudover kan jeg jo have en spille konto hos en anden bank bare til at følge markedet..
Rolig nu Aka, det var via hammerslag ! GRIN
aka - hvad beskæftiger AQUA VIVA A/S sig med?
det er et nyt selskab med aldo petersen heidi sommer og ole abildgård
det ved jeg ikke? noget med noget vand?
ha ha ja de er lidt pebrede, men jeg vi et dejligt hus med pool på en bjergside 3 km fra middelhavet
ka det være et fransk feriecenter?
hold da op, ikke lige det bedste persongalleri
Men har faktisk haft en uges ferie hos et dansk par, der havde en kæmpe villa med 360 graders udsigt i Nice. Utroligt sted.
nej - det er derfor ejg vil vide det!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind