Idag ECB taler sikkert markedet til ro - Gode US job tal -I morgen Tyskland vedtager hjælpen til Grækerne mit bud - Køb!
Alvoren af eksperternes forudsigelser understøttes af, at Danske Banks aktiestrateg ikke tør anbefaler køb og salg af bestemte aktier i det
Det lyder rimelig seriøst i mine øjne!
Det gør du ikke i mine - ører.
Markedet skal nok vende på et tidspunkt. Spørgsmålet er bare hvornår.
Finansverdenen er nødt til at vise at et land til som grækenland ikke kan ryste EU - Langt værre ser det ud hvis Portugal eller Spanien kom
mmer tilsvarende på banen. Tror der lukkes ned for Græk. p.t som må vi jo se med P og Spanien
bmo, er det offentligtgjort hvornår hjælpepakken vil være færdigforhandlet?
Så man kan begynde og få lidt ro i nattesøvnen igen. Det har været lidt hektisk her de sidste par dage
Hjælpepakken bliver ikke færdigforhandlet i denne måned = beatlingsstandsning i Grækenland, den 19/5
Danske bank aktierne gik ned med næsten 6% natten over, en af de største nedture jeg har set på en ellers rimelig stabil aktie de sidste 2
Tyskand vedtager imorgen, hvorvidt de støtter hjælpen til Grækerne - mig bekendt!
Mon ikke Angela har gjort sig overvejelser omkring det forestående delstatsvalg og den kendsgerning at 90 % af tyskerne er imod pakken ?
Så der er vel ikke andet at gøre end at have is i maven, og vente til stormen er ovre?
Jo Gobe men her er hun vel nødt til at tænke EU og ikke om det koster hende valget
Jeg er nu glad for mine Xact Derivat Bear. Porteføljeværdien er nu højere end før faldet på aktiemarkederne startede.
jamen tyskerne hader både EU og Euroen.
Det er rigtigt, men svigter tyskerne - så falder korthuset
Det er sørgeligt når politikere vægter menningsmålinger højere end økonomi og velfærd.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind