Aktiesnakken — April 2010
-
-
Det ligner lidt et PR mareridt ud fra en PR drøm. Men hvis han har betalt 5k så er det industrispionage
-
så øgede jeg mit micromedlemsskab i KOA-klubben lidt mere
-
Udskiftning af gearkasser på Energia Verde-projektet. Det er sgu utroligt
-
Samtlige omkostninger ved udskiftningen vil
blive afholdt af leverandøren. -
ups - S&P har nedjusteret Portugals statsgæld fra A+ til A-
-
jeg synes bare jeg får lidt kuldegysninger fra dengang valutaslangen ems´en røg? er jeg den eneste
-
-
jeg sidder og tænker på salig John Dulles
-
nåh, men vi kan vel trøste os med at det er forebyggende...
-
og at hver mølle kun vil stå stille i et par dage.
-
og at man informerer med det samme..... hvis man skal tro på hvad der står i meddelelsen
-
-
det er noget mærkeligt noget at sidde og tænke på varnæs.
-
først var tårnene skæve/ovale på energia verde...... sidenhen viste det sig at vingerne kun holdt 1 år.... og nu er gearkasserne så i risiko
-
domino...
-
zonen for at gå kaputski..... i sandhed tragikomisk... Og det ser ikke særlig kønt ud for nordex.
-
var det ikke det sikre, statsgaranteret, afkast du gik efter i GES, coller?
-
jo - det er der vel også stadig.....
-
vi kan jo ikke gå og forudsætte at vindmøller kun kan holde 2år...når den teksniske levetid er beregnet til 20år...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind