Aktiesnakken — April 2010
-
kan du li´det Karbold?
-
Havde du nogen problemer?
-
lækkert, så skal vi bare have doktor varnæs på
-
husk også du har realtid med over på telefonen
-
saxo-kampagnen kører videre... http://borsen.dk/finans/nyhed/181755/
-
men umiddelbart er det vel ikke en historie med kød på....
-
jeg tror de er ude efter dem.
-
hvis først journalisterne begynder at køre efter dem, så skal der nok falde nogle finker af panden og nogle skeletter ud af skabet
-
det virker også umiddelbart som et "baghold"..... hvor man vel bevidst søger de svar fra saxo..... for efterfølgende at hænge dem ud
-
hvis man har sådan en "kampagne planlagt" foregår det tit med en 3 trins raket. Hvor man kører en historie, og så får man noget respons
-
firmaet retter ind eller benægter. Så kører man anden runde, hvor folk så begynder at tænke, det må være noget galt
-
og så tredie runde med nådesstødet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind