Aktiesnakken — April 2010
-
varnæs du skriver bare dit login på forsiden med username og password
-
ellers kan du gå ind i indstillinger, der ligger PI også og så fyrer du bare dit brugernavn og password ind der
-
men det kommer jeg desværre ikke på ved at gøre - jeg prøver lige indstillinger i stedet. reverting
-
den iphone vil simpelthen ikke lade mig lege med. Den accepterer ikke mit userid eller password. Prøvede endda i caps, men det hjalp ikke
-
jeg bruger "3"s netværk og har engelsk som sprog på telefonen. Betyder det mon noget?
-
jeg prøvede at installere jeres beta-version, og det gik heller ikke
-
måske er det ø og æ, kan du ikke sende mig dine login info på min mail?
-
hmm - det kan godt være. jeg sender dig straks info
-
grækenlands 2-årige obligation har nu rente over 11%. Har vi vores første EUR drop
out? -
det ville være en katastrofe...
-
i den grad. det må snart gå op for vore kære ledere, at der er en kant for offentlig gæld og strukturelle underskud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind