Aktiesnakken — April 2010
-
jeg tror snart det er 10år siden jeg var til GF på langeliniepavillionen hvor man også dengang håbede på at der ville ske noget mht ejerskab
-
....intet er der vist sket siden da.... og bestyrelsesformanden er vist også stadig den samme arrogante godsejerkammerherre et eller andet.
-
man skal nok op i salig Høsts klasse på GES GF for at finde lignende arrogance....
-
sålænge de betaler dividende er jeg glad

-
en enkelt linje med ros til de trofaste aktionærer i årsregnskabet troede jeg var nok til at gøre dig glad aka?
-
der skal ikke meget til, det er sandt. Tillykke med de 33
-
ah - nu smigrer du vist......
men tak alligevel -
men det må da varme dit hjerte at se GENs performance i dag
-
wait a minute. den var sgu rød i stedet for blå
-
varnæs, du er ond
-
sig mig - er der ved at komme liv i spg?
-
det kunne godt se sådan ud, der har været en masse insider aktiviteter også
-
men kender den ikke rigtigt
-
der er 1.kvt i KOA d.28. april
-
det er d.28.... men der er præsentation d.29.
-
så måske det først kommer efter luk. d.28.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind