Aktiesnakken — April 2010
-
der er nok noget forsinkelse, tryg nedjusterede også tidligere i sidste uge
-
ja, tryg havde 2 mia i overskud
-
jeg vil heller ikke have det skod alm brand
-
der er også de 1,7mia i alm.brand pantebreve.... som må være teknisk insolvent....
-
i det mindste har alm.brand en visionær og ikke indavlet ledelse/ejer uden taburetkløe...... eller noget

-
det gør ikke noget at være indavlet hvis formuen er stor nok
-
indavl er ok hvis det bliver i familien......
-
bare trist når det skal gå udover de øvrige 38% sagesløse aktionærer der INTET kan gøre....
-
jeg tror snart det er 10år siden jeg var til GF på langeliniepavillionen hvor man også dengang håbede på at der ville ske noget mht ejerskab
-
....intet er der vist sket siden da.... og bestyrelsesformanden er vist også stadig den samme arrogante godsejerkammerherre et eller andet.
-
man skal nok op i salig Høsts klasse på GES GF for at finde lignende arrogance....
-
sålænge de betaler dividende er jeg glad

-
en enkelt linje med ros til de trofaste aktionærer i årsregnskabet troede jeg var nok til at gøre dig glad aka?
-
der skal ikke meget til, det er sandt. Tillykke med de 33
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind