Aktiesnakken — April 2010
-
jep - hvis renterne begynder at bevæge sig, så bliver der bal i den borgerlige
-
12-15 runder med kessler
-
det passer nok meget godt aka.... der er flere "underholdte" personer/selskaber der er røget nu... senest Berger
-
og mon ikke Palm og de andre også er på vej... Man kan også se i avisen at tvangsauktionerne ny kører på højt tryk....
-
i flere af dem jeg har kigget på har restancerne været op imod 1år....
-
pjat - jeg hører fra "økonomerne" at boligmarkedet allerede er vendt og er på vej mod nord
-
ja og så har vi jo altså HSH der nedlægger deres forretning i skandinavien. Det er ved at være endgame for deres kunder
-
sjovt nok kommer de fra realkreditterne og bankerne...
-
de bliver holdt kunstigt i live, men jeg har hørt at grænsen er nået
-
vil det sige, at realkreditten ikke vil byde op til deres pant i tvangsauktionerne?
-
realkredittem er stadig med, det er de sidste 20% af den belåning der over stiger 200% af ejendomsværdien

-
haha - men det er ikke dem, der byder på ejendommene og holder priserne kunstigt oppe
-
Det er sgu lige før jeg begynder at tro på, at den rigtige korrektion kommer nu
-
16200 insideraktier mere til et bestyrelsesmedlem i SPG
-
alle ligger bare og ber til at ejendommen IKKE bliver handlet
-
mark to ......
-
jeg skal love for at de giver den hele armen i den aktie....
-
insiderne skal vel næsten snart tvangsindløse resten af selskabet...

-
men lidt underligt, at aktien ikke stiger mere på disse handler
-
imellemtiden ser man teknisk insolvente sbs i kurs 54.... bizarro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind