Aktiesnakken — April 2010
-
forhåbentlig er der tale om resultatløn
-
En helt slide om lønnen!!! Det er både warrantsomkostninger og løn. Warrants er en revisionsmæssig udgift
-
hvor meget skal ledelsen betale tilbage til ejerne?
-
Ingen udgifter til warrants i 2009. Cash kompensation til direktionen er reduceret med 60% ift. 2008
-
Nu er Lisa på. Hun roser teknologien så hun ikke behøver at være her
-
hvor er hunden så?
-
Vi er gået fra World class til robust Discovery engine
-
Vi forventer øget markedspenetration
-
Åhhh nu zalutumuligmab der skal have en omgang
-
haha - fra et udgangspunkt på 0?!!!
-
De overvejer at file på zalut. Men først nyheder early Fall eller late summer
-
De arbejder på at udvide labellen i arzerra
-
Nu skal vi være glade for at vi er innovative. Jeg føler mig som Concorde ejer
-
før eller efter paris?
-
Antistoffer vil leverer den største vækst i Pharma industrien med 10% yoy
-
Som i fedt produkt. Fattige ejere
-
spørg hvorfor GEN er værdisat som HB Køge, når de nu har Rituxan konkurrent
-
Cmet kan blive blockbuster. Vi ses om 10 år Lisa
-
Så har Utrecht drengene været igang og fundet noget next gen. Lidt federe bi specifikke antistoffer. Nu skal vi sætte os ind i det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind