Aktiesnakken — April 2010
-
-
om echem
-
det må du aldrig gøre anyway
-
Tak, Jeg vil holde min portion i Echem indtil videre.
-
reduceret i pharmexa.... det er for vild en stigning
-
selvom den dog sidste gang strøg helt op i 1,20'erne....
-
men mon ikke den før eller siden nærmer sig de 0,60-0,70 igen.... det er jo (endnu) en gigantisk udvanding der kommer
-
Rilba Q1: http://alm.landbobanken.dk/media/Kvartalsrapport_1-10.pdf Det lover vel godt for VJBA i næste uge.
-
iøvrigt meget få nedskrivninger banken generelt har haft.... der er jo stort overskud i 2009+08 også modsat andre dele af sektoren.
-
så nåede affitech 1 alligevel.
-
Banken har i 1. kvartal 2010 haft ordinært besøg af Finanstilsynet, som over en 3 ugers periode har gennemført en inspektion, hvilket blandt andet indebar en gennemgang af 1/3 af bankens udlånsvolu-men. Besøget har ikke medført resultatmæssige påv
-
påvirkninger, ligesom bankens individuelle solvensbe-hov er blevet bekræftet til under 8%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind