CECO pt.. Men Goldman Sacs kan godt få det hele til at falde igen.
Overskriften på Algeta er i debatten "Voldsom upside".
læste den godt, men jeg har det altid svært ved at købe en aktie der lige har fået et ordentlig push opad. Hader at løbe efter toget
Lige Algeta kan godt stige frem mod maj og godkendelsen til DENDREON, menmget afhænger af makroen.
Lidt lige som den tur QEC tog i januar frem mod beoreresultatet.
Jeg havde en tur i PCIB for kort tid siden. Her stag kurs over 100 % på en dag.
Jeg solgte det meste og beholdt en sjat som så er gratis.Prøv at finde debattråden om aktien og læse. Det er simpelthe for vildt, hvis tera
pien virker. Jeg ved at kræftpatinter fra hele verden kimer firmaet ned.
Ser også på PHOTOCURE, som ejer rigtig mange aktier i PCIB. Der palette er også for vild.
Desuden er der ikke mange aktier i PCIB. Den rykker virkelig ved nyheder. Man kan eventuelt blot købe til den hule tand.
Hov jeg glemete KOA. Den genkøbte jeg først på ugen og bør forsætter op over kurs 6 snarest med de positive meldinger om stor kontrakt og
generel fremgang i automilindustrien globalt.
ganske spændende Helge. Tak for det
CECO er god fordi værdien ikke afspejler værdien i døtrene. (Lidt lige som SCOUW, som af og til har et efterslæb i forholdtil f.eks Vestas.
Gjern har lavet et knaldgodt indlæg/tråd om CECO.
Så er frokostpausen forbi......Vi snakkes Mads.
super. Det vil jeg kigge nærmere på
Læs Ekstrabladet i dag. Stor artikel om Daytradercentret i Hellerup samt om aktiespekulation. Stor "lille" nyhedsbombe om en mulighed
for at få finansnyhederne sekunder før andre aktører.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind