Aktiesnakken — April 2010
-
så det bliver ikke så nifty måske
-
det bliver lidt spændende hvordan og hvor hurtigt tryghedsgruppen så kan formøble den ½ mia de får ind der...
-
de har jo en fin ny
repræsentantskabsbestyrelse
-
de skal vel også snart have et nybygget hovedsæde....
-
lidt baizart at de har til huse i alm.brands gamle kedelige grå hovedkontor i lyngyb
-
mine bacs er nu kun 83% nede
-
de kom oprindeligt fra min stellar investering i countrywide
-
Bank of America fik et overskud på 28 cents per aktie i kvartalet,
hvor
der var ventet 10 cents, skriver Bloomberg News. -
GE også bedre end ventet.. op med 3% premarket
-
ok turin. Takker.
-
så røg Berger også... han må være en af de sidste "overlevende" som ikke røg i skifteretten med det samme.
-
-
de må være blevet ryddet...... kunne godt være hans som FFF smed i efteråret
-
måske endda før det..... de store og likvide poster har bankerne nok realiseret ret hurtigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind