Aktiesnakken — April 2010
-
og straks faldt den... 47,10-48
-
ja, men vi er stadig kun på 5%.... det var 10-20 der var målet.
-
hilsningspliing
-
årsrapport fra SBS.... bankaftalen vedr. den ansvarlige lånekapital på 175mio
er nu underskrevet -
-
Er der nogen af jer der har erfaringer med pristigninger ved opkøb. Her tænker jeg på seadrills mulige opkøb af Scorpion offshore
-
Hvad kan et bud for stigningen være hvis de køber???
-
den der køber falder gerne, den der bliver opkøbt handles typisk op mod overtagelseskusen minus 5% i kurs
-
nippon1976... indtil videre har seadrill jo købt til markedskurs, dvs 36....
-
hvis man tror på overbud, kan det nogen gange ske at overtagelseskursen bliver bunden og spekulationer driver den yderligere op
-
og så er der ikke meget upside da de alt andet lige vil fremsætte det pligtmæssige tilbud på 36
-
sund flopsil appetit nordea har idag
-
og gobe... har du nu solgt igen?
-
Da de kun nu ejer 40% af aktierne, så er de nødt til at have en del flere for at have majoriteten, det betyder at de endten kan give et
-
samlet bud, der ligger over dagens pris eller købe op hen ad vejen, begge dele vil vel medføre en pæn stigning
-
men spgm er hvad de er interesseret i at betale...
d -
e har allerede stillet forslag om at få flere folk i bestyrelsen... og en adm. aftale mht. nogle af skibene såvidt jeg kan læse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind