Aktiesnakken — April 2010
-
mon ikke der ligger en tur op i 50'erne og venter når udsalget er færdigt.
-
(jeg lurer selv på den men har ikke købt noget... endnu)
-
nope stinker.... jeg har ikke noget synderlig tiltro til selskabet og dets store gæld...
-
men de gentagne insiderkøb pirrer min interesse
-
køber jeg er det kun med hurtige 10-20% som mål.... hvis det altså bliver muligt.
-
kigger man på deres målsætning om 6-7% i resultat før skat på en omsætning der muligvis kan stige til over milliarden kan man også godt se
-
det langsigtede potentiale...... som måske er det insiderne køber på... 100mio i market cap er jo pt ikke meget så.
-
Men går der 5+ år før vi ser det scenarie kan man jo godt nå at kede sig ihjel inden da.
-
... hvis altså ikke gælden tager sig af det job i stedet for.
-
Den har fået max.exponering i modelporten nu så må vi se hvor længe den fortjener den plads.
-
(altså spg)
-
bør 1mia i jordskat-lettelse ikke ganges med en faktier 5-10 på jordværdien?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind