Aktiesnakken — April 2010
-
Det var jo nok en vigtig milepæl i relation til kapitalrejsningen.
-
btw: nogen der ligger inde med et link til længere tids mæglerstatistik?
-
hvis du har nogle specifikke ønsker kan du spørge pænt horka.... så skal jeg med glæde finde det frem

-
stinker: ved ikk med de brønde, marcellus havde en tråd på HO med opdateringer engang, kig evt dér.
-
pwetty pweeeeease cowwer?
-
hahah... det var nu mere aktie eller mægler.. og tidsperiode
-
jeg har ikke noget link, men kan lige slå det op her i min Broker
-
åh?.. altså det var en eller anden svensk-norsk side hos dagens nyheter eller nettavisen eller lignende, men jeg kan ikke finde linkte mere
-
man apropos produktionen: tror ikke vi skal forvente nogen revolutioner inden splittet er fuldkomment....
-
Og med alle de brønde der venter tilslutning rammer de sgu nok de 24000 engang sidst på året. men ja, fishy at de er faldet så meget tilbage
-
ja, det er vildt fishy..... decline på herkimer er jo ikke så vildt som på en horisontal 9x frac marcelllus eller utica brønd.. vel?
-
fordeles idag, burde være tilgængelige til handel fra mandag
-
mht decline på herkimer kan jeg sgutte lige huske det. initielt decline er vist ret meget, men efterfølgende er det ikke så meget som shale
-
50% år 1...25% år2... og så 10% fremefter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind