Aktiesnakken — April 2010
-
jeg gik i gsk istedet

-
hahaha det er meget sandt, GN, GES (har jeg profit på dog!), Genmab (hahaha), GSK
-
hende har jeg også tab på
-
hvad så nec?
-
den trade atlas indgår tilsiger lidt over 8000$/acre (40% af 519k acres til 1.7 mia $) men det er så også i marcellus sweet spot meget af de
-
..det, og vistnok md en del pipelines und alles. nå, dribler tilbage til frokosten:) hygge / JH
-
Man må da håbe at NEC får en stor prof. partner ind på Marcellus..... for jeg synes godt nok de er lidt langsomme i optrækket selv.
-
Herkimer tager da ihvert fald en krig.... og med en lidt kritisk røst kan man vel godt spørge hvor reelle de 12000 mcf/dag som nåede ultimo
-
2009 er. Jeg synes i hvert fald at det lugter lidt.
-
Det var jo nok en vigtig milepæl i relation til kapitalrejsningen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind