Aktiesnakken — April 2010
-
og næsten i nærheden er der jo også Løkken Sparekasse som væltede med et brag.
-
Her er ldit om Morsø BAnk og Spar Mors:
http://borsen.dk/finans/nyhed/176990/ -
Jeps...Bagefter fatter man jo ikke de kunne holde ud så længe, for egenkapitalen havde været negativ længe..
-
Men sagens kerne var vist Salling Bank. Og de holder sig fra alt det der. Endvidere har de ikke så meget udlån til landmænd så vidt jeg ved
-
Tak Kristensen.
-
Selv tak..
-
Morsø sparekasse a/s er medejer af Morsø Bank a/s. ejerandelen udgør ved udgangen af 2008 33,8 % mod 54,8 % i 2007.
-
Hvad angår 2009 må jeg melde pas..
-
Vestjysk kender jeg ikke så meget til.. Den er ikke så aktiv i Salling.. Nærmeste by den har en afdeling er i Holstebro..
-
eller ville velhavere vælge vestjydsk?
-
mon ikke salling er lidt for lille, konservativ og kedelig for os københavnere? og ikke mindst illikvid.... Og så er den kun 1/10 af VJ
-
Vestjysk er så vidt jeg ved noget større... De havde endvidere kræfter til at overtage Bonusbanken i Herning
-
nej nej vi elsker konservatisme, specolet hvis indre værdi er hamret ned under brædderne
-
Og fusionerede jo med Rinkøbing Bank..
-
men illikviditet er selvfølgelig godt når aktiekursen går den rigtige vej
-
Men jo der er nok noget mere gang i Vestjysk end i Salling Bank..
-
man vil ikke have gang i en bank aktie

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind