Aktiesnakken — Marts 2010
-
Så kan vi der er så unge så vi forbinder navnet Benny med den mandlige halvdel af befolkningen så lige smile lidt ad denne insidermeddelelse
-
-
ho ho, det er sgu go humor, en skam det ikke var fra firmaet cocksucker og sko
-
(The Julekalender- Benny)
-
Coller,- jeg var egentligt af den opfattelse at en amerikansk godkendelse af NGAL skulle igennem USPTO, hvorfor går Abbott så til FDA?
-
abbott er vel kun ude efter en godkendelse af selve testen som vel i bund og grund er medicinsk udstyr, hvorfor den vel så går gennem fda
-
bioporto går efter målemetoden og den skal patenteres hos uspto.... men deres egen homogene test skal vel så også før eller siden forbi fda
-
Bioporto skriver i årsopgørelsen
-
Koncernen
arbejder i 2010 videre på at inkludere amerikanske
standarder med henblik på FDA-registrering af The
NGAL Test og øvrige diagnosti -
NGAL Test og øvrige diagnostiske tests i USA.
-
dvs, hvis uspto godkender patentet, står vi bare i samme situation i USA, nomatter, så skal Abbott have deres udstyr FDA godkendt, korrekt?
-
det siger min logik mig i hvert fald.... men jeg kender ikke skidemeget til potten må jeg indrømme
-
BioPorto vil i 2010 arbejde videre på at inkludere
amerikanske standarder med henblik på selv at få The
NGAL Test FDA-registreret i USA -
tror du er bedre med end mange andre
-
men det er vel mere proceduren, for godkendelser der er gældende, man skal nok passe på at holde tingene adskilt
-
hej fills?
-
det er sku da lang tid siden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind