Aktiesnakken — Marts 2010
-
måske..... men jeg tror nu at GTC-ordren i brokeren følger det der er beskrevet der.
-
om det også er tilfældet med ordre via etrade-hjemmesiden ved jeg ikke, men jeg laver en test på det idag.
-
det ved jeg ikke, men det kunne jeg forestille mig. På hjemmesiden har du eks. ikke en direkte "GTC" mulighed....
-
men kan lave en ordre med udløb langt ude i fremtiden. Om det er det samme vil tiden vise
-
det er ALT for tidligt
-
Er der nogle biopotter på linjen? Så er her lidt Abbott-
nyt -
Abbott Submits Test to Aid in Identifying Patients at Risk of Developing Kidney Injury
/PRNewswire-FirstCall/ -- A novel diagnostic test to rapidly detect neutrophil gelatinase-associated lipocalin (NGAL), an early biomarker that identifies...
(www.prnewswire.com)
-
thanks mamma
-
smid collers link ind i dette link http://translate.google.dk/#
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind