Aktiesnakken — Marts 2010
-
Jeg smider en post der forklarer det om lidt
-
Miga\ Prøv og check handlerne i denne i dag. Temmelig illikvid aktie med stor spread. Bliver handlet i 149, hvor efter en nordnetter køber
-
1 aktie på udbudssiden til 159...
-
ja, det er "underligt" kristensen.... men det får jo kursen på de ca. 1000 stk NON har købt lige inden til at se pæn ud
-
hej johnsen var lige ude og fejre

-
Men I venter i spænding med f.eks. GES - så tjek lige dette Super fede link! Der må smiles og grines. God weekend til alle
http://borsen.dk/light/nyhed/179731/ -
og mon ikke det er samme NON er så ligger med en salgsordre nu på 154 eller på 159
-
Coller - lige nøjagtigt... Og udbudssiden er jo meget tynd.. Nordnet har i øvrigt været største køber igennem flere uger...
-
om investeringen?
-
intet er forsvundet og meget fuldbragt
-
jeg kan heller ikke finde den. Har du linket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind