Aktiesnakken — Marts 2010
-
...og starter straks med at mobbe aka.. :-).. det er godt - masha skal nok hurtigt falde til her
-
ja den sved.....
-
Jeg er muligvis lidt bagud og burde måske ikke rode for meget i det, men er den TA-kyndige
CHjort smuttet? -
ja han bad om at få sin profil slettet så det gjorde vi igår. Han gav ingen grund!
-
Så er jeg i det mindste ikke så meget bagud. Men trist, han lavede ellers nogle fine videoer!
-
fremragende, masha, du kommer til at elske chatten, det gør vi andre
-
herinde kan man trade aktier i realtid gennem sin traderportefølje
-
og så måler den din performance. og jeg har så haft genmab i et stykke tid

-
ligeosm et aktiespil der kører hele tiden
-
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/03/23/211911.htm - nu må du ikke gøre som dem der vel... selv om Lisa kunne trænge til det - bitch
-
jeg er bange for at tilladelsen strækker lidt længere end blot 43%
-
ja, det er kun for sjov.
-
Selv fattig høne bør investere i korn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind