Aktiesnakken — Marts 2010
-
mnjæihj.... bliver lidt spændende at se hvad der kommer til at ske. As always. Enig i dine US/braz forventninger. Sector overtager hele bras
-
delen efter et styke tid.... Hey Gobe, tak for dit input

-
????? ah, endnu en sur gammel mand i tråden... det luner sgu altid lidt

-
som NEC-J ejere bør vi jo reelt set være mere tilfreds jo mere risiko der kommer ind....
-
forudsat at den medfølgende reward også stiger tilsvarende eller mere.
-
Ja coller, men jeg kunne godt have brugt seks måneders forlængelse af indløsningstidspunktet. Der er for mange usikkerheder så tæt på imho.
-
ja, helt enig.
-
jeg er også på det sidste ved at blive lidt nervøs om de når at fremvise alle værdierne i primært USA-delen
-
bras har jeg ikke haft de store forventninger til udfra et NEC-J synspunkt
-
samme her. udelukkende prissat NEC udfra US-delen. ser brasilien som en lottokupon
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind