Aktiesnakken — Marts 2010
-
fill du må da også være lidt skuffet med 2010 forventningerne da du havde regnet med en oms omkring 20 mio.
-
ja... havde håber det så bedre ud
-
og det er derfor det er dårlige nyheder. folk havde sat næsen op efter mere. og det r også de kursen viser
-
stinker hvis der er noget jeg har lært de sidste par mdr (og tro du ved hvad jeg mener vi snakker ik gen) så er der ik noget der hede
-
hedder ligyldige penatus. hvis ikke de kan lande en deal så vil de blive presset på likvider og dem der evt skal skyde et lån ind vil tage
-
sig godt betalt i form af warrants hvilket udvander kapitalen
-
jeg holder også øje med biop da det er en interessant case. Men tror som sagt den skal længere ned
-
folkene på EI burde nok læse regnskabsprincipperne før de udtaler sig om en evt. manipulation.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind