Aktiesnakken — Marts 2010
-
de skal træffe beslutningen rimeligt snart
-
så enten skal de have en partner på de her data
-
eller også skal de risikere en kapitaludvidelse og det tror jeg ikke på de gør
-
i sin tid - var historien - at de allerede havde partnere klar ved fase 2
-
så i princippet kan de have snak med partnere allerede
-
Det vil være uansvarligt at træffe en beslutning inden de har alle fakta. Derfor kommer der til at gå nogle mdr endnu
-
jeg tror ikke nogen er afskrækket af data
-
det ved du ikke noget om trold. Det vil være uansvarligt ikke at træffe de nødvendige beslutninger tidligt nok
-
jeg tror vi hører noget ret hurtigt. Men de kan knibe den til q1 salgstal og så ekstrapolere den derfra
-
hvis david kan få overbevist analytikerne om at vi har penge 2012 ud, så er der ingen ko på isen
-
hele øvelsen må nu gå ud på at undgå en kapitaludvidelse, da det er gift for kursen. Jeg vil ikke som CEO regner med et fabrikssalg
-
jeg mener nu det er sole klart de ikke træffer nogen beslutning før de har talt med myndighederne o eksterne eksperter
-
så derfor vil jeg kigge mig om efter partnere til egfr nu. uanset at man så mister 300-400 mill, hvis man kan få en deal på 200-400 nu
-
om beslutningen om evt nedlukning af programmet (tror jeg ik på) træffes om 6 uger eller 4 mdr betyder ik alverden i forhold til udgfter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind