Aktiesnakken — Marts 2010
-
var i gang med at grave i BSC armen. hvilken behandling de fik og om de 3 mdr vitterligt holdte.
-
Men var fristet af et hurtigt play med noget af ns gevinsten
-
genmab sagde på cc'en at de havde forventet 3-4 mdr ik?
-
det er NU de for alvor skal til at tage nogle alvorlige beslutninger de næste par mdr
-
jo coller det er korrekt. Men som jeg også har skrevet en del gange før så ser man ret ofte at selv cancer patietner lever længere
-
end forventet
-
Så selv i cancer studier er der ofte en "placebo" effekt
-
men det der jo virkligt kommer bag på folk er at den aktive arm kun havde 6,7 mdr hvor der har været div udregninger på 8-12 mdr
-
jo stinker... jeg solgte faktisk en portion på den private. dt havde jeg helt glemt. Men det var til under slutkursen - virkelig flot arbejd
-
e

-
godt nok lå jeg i den lave ende. Men selv jeg er overrasket over den er under 8 som min beregning elelrs viste.
-
Det må jo betyde at det allerede har været omkring 1. dec patient nummer 231 døde
-
men så har de brugt mere end 12 uger på at analysere topline data hvilket er meget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind