Aktiesnakken — Marts 2010
-
uden at sige for meget så kan jeg kun sige at jeg får meget mere at slås med over de næste 2 år
-
PI er stort set lavet af 1-2 programmører
-
og sidste torsdag røg jeg faktisk en cigar (af de billige) for at fejre en underskrift, så der gå ikke cigarrøg uden ild

-
og enig Pete, der skal ske en del på brugervenlighed også
-
det tror jeg ikke, men vi har næsten slet ikke arbejdet med den del endnu. men man kan godt have et meget avanceret system som
-
samtidigt er brugervenligt.
-
Men PI er hverken eller p.tt.
-
jeg er mere comitted på PI´s succes end på Genmab og det siger vist alt

-
tilgengæld har jeg mere cash investeret i genmab end i PI
-
og det kan jeg da egentligt godt fortryde lidt idag
-
det er nu ikke fordi jeg skylder PI noget hvad angår kræfter
Men jeg er helt enig -
fortrydelsen var alene relativ. Har svært ved at forestille mig at jeg ikke er aktionær i genmab i 2012
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind