Aktiesnakken — Marts 2010
-
- april
-
men så kommer de altså hak i hak
-
ja Pete det vil være en fed betalingsfeature

-
men jeg presser på for nye ting nu
-
vi har alle konkurrenterne der læser herinde, så jeg vil godt vente lidt med at afsløre det
-
men jeg vil godt love at vi kommer til at tage os godt af vores brugere i fremtiden. Jeg vil have at PI bliver det mest avancerede site
-
men det kommer til at ske over de næste 6 måneder
-
nej HR det tror jeg ikke
-
uden at sige for meget så kan jeg kun sige at jeg får meget mere at slås med over de næste 2 år
-
PI er stort set lavet af 1-2 programmører
-
og sidste torsdag røg jeg faktisk en cigar (af de billige) for at fejre en underskrift, så der gå ikke cigarrøg uden ild

-
og enig Pete, der skal ske en del på brugervenlighed også
-
det tror jeg ikke, men vi har næsten slet ikke arbejdet med den del endnu. men man kan godt have et meget avanceret system som
-
samtidigt er brugervenligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind