Aktiesnakken — Marts 2010
-
en skam at roskilde bank er gået ned... .ellers kunne genmab vel lige have lånt 80% i fabrikken på 5års rente/afdragsfrit
-
hvor rentabelt er regnestykket med at beholde fabrikken, hvis vi kommer ud bedre end 50%
-
det salg giver ihvertfald ingen mening hvis det ikke er pga. likviditet
-
der er jo en temmelig stor omsætning hos konkurrenterne, og hvis vi kommer ud 50% bedre
-
erbitux omsætter nu 2mia dollar om året
-
med fast track hos fda, hvornår kan vi forvente approval, hvis alt klapper?
-
primo 2011
-
eller nok medio....
-
det tog arzerra fra august 2008 til november 2009
-
men der var lidt udsættelse der jo
-
ja, så rimer det på medio
-
ok det var så til markedet! men approval primo 2011 og på markedet medio
-
det er rigtigt, var det ikke 4 måneder
-
men skal nok regne med et år ihverfald
-
var det ikke da der var en måned tilbage af ventetiden, at det blev udsat endnu 3 måneder
-
jo
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind