Aktiesnakken — Marts 2010
-
hegu, det må være fordi det er kommet via en talisman-melding og ikke via qec.
-
se her: http://www.proinvestor.com/boards/23941/Questerre.......januarsraket?----(kan-desvaerre-ikke-aktiemarkeres#25584
-
aka, en måned mere så er gudeformen ved at være der.... en form ikke set i mange år hos coller. Det bliver faktisk ret spændende.
-
måske kan Hegu kører mig ud til en kamp, hvor jeg kan livechatte fra....Kræver Iphone App fra Proinvestor dog
-
men også nødvendig med al den træning, når man er nødsaget til at drukne så mange GES/GEN-sorger i krudtugler og bjørnebryg.
-
gen giver da ikke sorger p.t.
-
altid... på denne side af 165
-
du mener selvfølgelig 265
-
ellers har du let til sorg

-
2 centimeter?
-
hej bdurop
-
jeg tror nogen havde ventet et stort fald
-
hegu, så du linket med gentilly længere oppe?
-
men jeg synes det var ventet
-
og nu venter vi så på den store dag indenfor 3 uger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind