Det ser bedre ud nu end længe. Måske fordi brændt barn skyr ilden har jeg kun købt en mindre post
HR > var det ikke dig der for et par måneder siden hoppede ud med underskud ... i ges ?? nu går du ind i den igen åbenbart ..
Mrtrader: Nej der må du tænke på en anden. Jeg solgte mine ges sidste år
ja det er muligt den får et hug omkring 29 men jeg skal ikke af med dem.
ja ok...måske bare din holdning til selskabet var lidt anstrengt ... hvilket er klart nok...tror ikke deres års regnskab bliver bedste
læsning
Jeg håber på 25. Hvis den ryger over 30, synes jeg den er over det potentiale jeg pt ser i den. Tilgengæld synes jeg den er billig pt
Uanset at jeg ved et rent svineheld fik vekslet et kæmpe urealiseret tab til et pænt overskud, som jeg realiserede i august/09
oki
synes jeg at jeg solgte mange illusioner fattigere på ges
betyder intet for mig lige hvad den gør nu.jeg skal have dem super long
Hele deres måde at gennemføre deres store projetkter i Italien har efter min bedste overbevisning været amatøragtig
Og Italien har vist sig som et tvivlsomt sted at lave forretning, hvor lov og ret er relative begreber
og ja stor stor regning i forbindelse med delay.men så bliver tilbuddet bare bedre efter regnskab
Sammen med DNO, så er GES min hadeaktie. Lavede dog et godt sving i DNO forleden og og prøver nu det samme i GES.
sådan er det jo alle steder sydpå. bestil en fanta og de kommer med en cola
Hegu: Lidt det samme jeg forsøger. Håber den ryger i 25 inden sommerferien, og så er jeg væk igen.
Den sidste bestyrelse signalerede kontrolleret vækst, og blev fyret for at være for langsom. Det bekymrer mig om ges vil tilbage til hu hej
hmm tror nu lidt de får en shaker snart og så kravle meget langsomt men langt opad
hegu kom du med i topo sidste uge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind