analytikere siger retultatet kommer her i marts måned
aka> for min skyld må det gerne have lange udsigter med EGfR
aka> min eneste bekymring er det evt. link mellem fabrikssalget og så EGfR - Gen skal jo finde produktionskap. hvis fase 3 er gode
jeg tolker helles svar til fill sådan at de ikke har modtaget data endnu og der derfra går tid til at analysere om det så går 6 uger derfra
ja rth, den bekymring deler vi med analytikerne
aka> ja og Helles svar til mig lige så. Den skepsis har Gen ikke formået at fjerne endnu
aka> ja hvis de endnu ikke har modtaget data så når vi ind i Q2 2010 inden data foreligger
100K CLL i US og 150K i Eurpa - men husk godkendelse skal ske i hvert af de enkelte europæiske lande efter emea har sagt ja.
solsen> takker for ino - hvilken rolle har EMEA egentlig ift. de enkelte, europæiske lande så?
tak for det solsen, jeg er efterhånden så skeptisk at jeg endda ligger under fakta kan jeg se :-=
godt spøgsmål - men de åbner forgodkendelse i de enkelte lande - men det er jo de enkelte lande der skal betale medicinen - så der ligger
cost benefit analyse i de enkelte lande
godkendelse hviler ikke på økonomi
englnad, tyskland og skandinavien kommer sikkert hurtigt med salgsgodkendelser
Frankrig skal vi nok vente årevis på
Lidt nervøs for tirsdag/onsdag med tanke på LCP, der faldt pænt på et ventet underskud
Men vi har vel ikke AU på nakken i Genmab
nej AU er på 150. Men burnet for 2010 er i mine øjne key
GSK har totalt styr på Europa!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind