Aktiesnakken — Februar 2010
-
længere*
-
jeg havde cursoren henover "køb" men tænkte - nej, makro er skrøbelig, jeg skal ikke kesponeres yderliger.. men wtf sådan er det...
-
kesponeres->eksponeres
-
cursoren...... så ved man du er i den aldersgruppe der lige nåede at snuse til edb i folkeskolen på en 286'er.....
-
dude, vi havde piccoline... store orange skrumler
-
så bliver det ikke meget mere oldschool: en danskproduceret pc
-
(indsæt vilkårlig zepto-joke as appropriate)
-
nu taler du allerede sort.
-
piccoline var en danskproduceret pc i '80erne, mener den brugte 8086/8088 teknologi...
-
jeg husker hun 90'er hittet Amitech .....
-
"Selv om 80?erne bød på nogle af de største tekniske og kommercielle successer for danske Regnecentralen med mikrodatamaterne Piccolo,
-
Piccoline og Partner, kunne danskerne ikke klare sig overfor den begyndende pc-industri, der var baseret på billige standardkomponenter, og
-
produktionen af komponenter begyndte at flytte til Asien."
-
http://www.katrinebjerg.net/nyhedsbrev/06/aug/Piccolinen.htm "Piccolinen ? det århusianske pc-eventyr" lol

-
den ser fed ud - ligner næsten en MAC
-
De der kasser var skrigende orange, de var steve jobs ALDRIG gået med til

-
aftale topo
-
nu siger de at der er en påtale for koordinering af meddelelse om partner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind