Aktiesnakken — Februar 2010
-
og at ingen sige noget om at creditsuisse (foretrækker nu Varnæs´s udtryk) må være rykket helt op fra var det 14 patienter
-
til 380!
-
Det er jo absolut insane! at der ikke knyttes noget kommentarer til det. Det kan godt være der er forvirring i excelarkene men det går jo op
-
vi har faneme også brugt mange år og betalt vores lærepenge. Men jeg ville bare ønske at vi brugte ligeså meget tid på dette som på
-
forskningsresultaterne. efter min mening er det meget vigtigere at holde fokus på salgstals og analytikerne positionering
-
for det er i sidste ende det der kan gøre at vi kan lave en god investering. men jeg må sige at jeg er rystet over Credit suisse
-
hvis de indgår i den undersøgelse, så har de begået det værste analytiske fusk siden SEB og CImber
-
(sorry leeloo it happens)
-
og enig med dig HRMUNK, vi skal have flere kvartaler
-
hahahaha
-
åh den er lige til bogen
-
konsensus er jo et gennemsnit
-
og siger vel blot det
-
men vi har jo med gru fulgt både credit suisse og jyskes togt med både forecast og discounted cash flow i en grad at det burde trække en
-
bemærkning at konsensus flyttes op. Der er nogen der har rykket sig markant, fordi toppen har ikke flyttet sidg
-
de smadrede den aktie fra 148 og ned og nu i ly af natten flyttes konsensus så op
-
uden nye analyser publiceres
-
lidt sker der ovre hos lisa
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind