Aktiesnakken — Februar 2010
-
Skulle hvis ha været et indlæg istedet, det her ligner spam
-
Rigtig rigtig spændende dansk selskab, som måske snart bliver børsnoteret - http://www.jydskatomkraft.dk/
-
4.000 2,86 2,99 23.000
14.000 2,85 3,00 30.000
2.729 2,84 3,08 32.160
13.000 2,81 3,12 35.476
15.580 2,80 3,13 2.99 -
haha fill, mon ikke vi kan få SEB til at lave prospekt på det selskab... og så kan vi ihvert fald nok få det noteret på first north
-
ufatteligt dårligt drevet selskab
-
det er der sgu muligheder i, - lagde du mærke til sloganet, -er du træt af at spare på energien?
-
jeg mangler kun en side hvor man kan indtaste dankortnummer og pin så de selv kan hæve penge til et evt. aktiekøb.
-
der er sgu muligheder... og ikke mindst med bogen "Sushi og tungmetaller - sjov med polonium"
-
der er jo uanede muligheder
-
hahaha
-
ja jobono, man bliver da nødt til at spørge sig selv hvordan det kan være at man kan lave et sådan prospekt med så stor en fejl margin
-
nu er nogen trætte i cimber
-
er det butter?
-
100K på 3
-
i køb altså...så de er trætte af faldet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind