Aktiesnakken — Februar 2010
-
Coller, jeg har brugt en pris pr. brønd på 4 mio$, som angivet af Argo og tillagt 1 mio.$ pr. brønd til infrastruktur. Senere omk. er små.
-
ok kdv. Jeg mener bare man tit snakker om prod.omk omkring 1 usd.... men det kan jo selvfølgelig godt indeholde amortisering/afskrivninger p
-
Men slet ikke tvivl om at Utica i Lowlands er kommercielt og hvis resultat bekræftes kommer produktion vel i gang efterår/vinter.
-
på anlægsudgifter.... men er der ikke trods location div. udgifter til transport, behandling, etc... land lease måske? royalty`?
-
Men ja, det er jeg heller ikke tvivl om - og til syvende og sidst bliver det nok et spgm. for aktionærerne om de skal være 2 eller 3cifrede
-
millionærer.
-
90 vs 110
-
ASC tog 1mio stk i luk.... 29,20
-
og abnorme 1,25 mia NOK omsat idag
-
Hvorfor falder den norske børs væsentlig mere end de andre og så meget mere en USA??
-
Hegu fik du købt op igen??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind