Aktiesnakken — Februar 2010
-
hmmmm .måske,
kan se det går op når jeg holder mig væk, og lige efter jge skrev er vi i 21.60 igen. -
Jeg tager det som en hentydning
såeeeeehhhh: less interwebs & more workie-workie, pas nu godt på kvækerne inditl jeg er retu 
-
smørdreng? SBS nedjusteringsvarsel http://www.proinvestor.com/news/463800/Fondsboersmeddelelse-nr.-02-2010
-
-
er det notox eller sbs vi taler om rekapitalisering?
-
men også meddelelse om at man er godt på vej til at sikre kapitalgrundlag de næste 3år
-
basard coller
-
den skal da i hullet hvis det er koncernen
-
hele koncernen.
-
men det bliver ansvarlig lånekapital og umiddelbart står der ikke noget om kapitaludvidelse....
-
men det kan jo komme sidenhen
-
hmmm....
-
aktien ikke handlet vildt... ligger stadig 30-32 ca.
-
ja der sker nada
-
stinker, samme 2stk aktieproblem i LL idag
-
man må jo konkludere at den slags handler ikke har noget primært rationelt forretningsmæssigt sigte...
-
ergo kan man vel så nærmest også tillade sig omvendt at konkludere at der så er noget mere suspekt bag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind