Aktiesnakken — Februar 2010
-
logikken vil sejre....men jeg er også træt af at vente på godot og genmab
-
mon nogle sælger ud på det her? http://www.business.dk/sport-underholdning/ny-analyse-egenkapitalen-vaek-i-parken
-
man skal vist være hardcore fan for at tolke det som gode nyheder....
-
Økonomisk Ugebrev peger desuden også på, at den bogførte værdi for FC Københavns fodboldspilleres kontraktrettigheder er tvivlsomme. Efter 3. kvartal var de bogført til 137 mio. kr. , men grundet et spillermarked, der er kølet væsentligt af, udl
-
udløber en del af spillernes kontrakter sandsynligvis, uden at Parken får nogen fortjeneste overhovedet.
-
Nu gætter jeg bare helt i blinde.... der er vel en grund til at parken afskriver kontrakter over deres løbetid?
-
og at der var ekstraordinære nedskrivninger ved sidste regnskab.
-
-
morgen pliing
-
har du været oppe og slås med Johnny Walker?
-
aka fighter vist mest med Gordon
-
troede ikke han havde råd til andet end Walker
-
måske det bare er pga. tonic'en aka drikker det møg....
-
flopsil 1,58-59..... godt nok gang i den i disse uger.
-
nåh, der fik jeg lige jinxet den.... 1,55-59
-
solgte mine topsil lige over en krone, efter at have tjent 15%... det var hvis dumt
-
det er malariaen..der skal holdes nede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind