Aktiesnakken — Februar 2010
-
ja serveren har været nede
-
http://clldiary.blogspot.com/ mindst en patient er startet på linolidamide og Arzerra - god omtale af arzerra
-
ja
det går lidt i bølgegang. Vi skal sætte nyt aktiesystem op idag -
ja vi venter godt
-
fik vi nongensinde skrevet til gsk om arzerraafregning?
-
Nope... Husted bad mig om at ringe til dem istedet, og gav mig en vedhæftet pdf hvori hun sagde nummeret var, men fandt det aldrig
-
ok..er der andet der tænder os og giver os Heefboom på om morgenen?
-
ha ha... sikkert ikke noget du vil vide, tror ikke i derovre på øen kan tåle at høre de mørkeste hemmeligheder fra jylland
-
det skal være aktierelateret
-
mht. afregning på Arzerra, er det så ikke rimeligt at formode en forudbetaling for at starte programmet, efterfulgt af månedlige afdrag
-
måske det er korrekt det vi fandt, med at 60% betales i løbet af de første 8 uger
-
alt kan være rimeligt at formode.
-
var det ikke en oplagt sag for Aka på mandag, at ringe til vores venner fra GSK? -jeg er bange for at jeg ikke er den rette til det
-
jo aka må nok snart ind i sagen

-
jeg har bare været druknet i arbejde
-
rart med lidt kompetance for en gang skyld
-
ja det er jeg så ikke garant for

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind