Aktiesnakken — Februar 2010
-
god aften til dig også tdae
-
ja, det kunne man godt. men det skal automatiseres, så det er noget crawler tech, hvis det skal være for samtlige aktier og ikke kun for
-
vore kunder på IR
-
jeg glæder mig meget til at vi snart får flere programmører, men vi er så småt ved at få styr på det
-
nej det er jeg heller ikke, men der kan være rimeligt meget systematik i den måde de leverer finanskalenderen på
-
jeg vil også hellere bare have alle firmaer der er børsnoterede som kunder istedet for

-
jeg forventer at ...når vi har fået styr på basis, at vi så kommer med nogle købeprodukter som har værdi ved at målrette info
-
Karbold. det er PISSEdyrt det kurshejs
-
men vi er ikke tilfredse med basis endnu
-
PI er max 20% færdig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
)